да все это неудобно очень, еще и без даты эти документы просят делать, даю без даты, потом как они уже отдают в казначейство на оплату то ставят дату на накладной. и тогда эту дату я звоню и уточняю и по ней выписываю налоговую как первое событие.
т.е. Вы выписываете НН по первому событию отгрузке не по оплате? Я что то вообще запуталась

Вот еще интересную статью
Помилка у даті складанняЖодного сюрпризу: контролери відмовили покупцю у праві на податковий кредит, якщо постачальник склав податкову накладну не на дату «першої події», передбачену у ст.187 ПКУ (див. ІПК ДФС від 08.10.2018 р. № 4316/6/99-99-15-03-02-15/ІПК). Пікантна деталь: податківці надавали відповідь бюджетній установі, яка оплатила покупку бюджетними коштами, а тому згідно з п.187.7 ст.187 ПКУ постачальник мав би скласти податкову накладну на дату надходження оплати на банківський рахунок. Справді, таке формальне правило встановлено законодавцем.
Однак у відповідях, які контролери адресують постачальникам, вони додають ще одну неформальну вимогу. Мовляв, у договорі з покупцем має бути написано, що оплата надійде за рахунок бюджетних коштів: «Підтвердженням того, що товари/послуги оплачуються за рахунок бюджетних коштів, є наявність у договорі на поставку товарів/послуг відповідної умови…» (див. ІПК ДФС від 08.08.2018 р. № 3468/6/99-99-15-03-02-15/ІПК). Отже, за відсутності відповідної вказівки у договорі у кожної зі сторін буде своя правда. Але покупцеві-бюджетнику заборонятимуть формувати податковий кредит за податковою накладною, складеною на дату відвантаження продукції. Водночас як постачальник він апелюватиме до роз’яснень податківців, де від нього вимагають виконати додаткову умову, аби була змога скласти податкову накладну за надходженням коштів.