Кто в курсе- в какие сроки должны рассмотреть жалобу в Книге отзывов и предложений?
На прошлой неделе оставила там "привет"... и тишина.
7. Керівник підприємства роздрібної торгівлі (закладу
ресторанного господарства) або його заступник зобов'язаний в
тижневий термін розглянути запис, що внесений до Книги відгуків і
пропозицій, розібратися по суті питання та вжити необхідних
заходів до усунення недоліків і порушень в роботі підприємства або
до реалізації висловлених пропозицій.
Керівник підприємства або його заступник за результатами
розгляду заяви повинен подати у Книзі відгуків і пропозицій на
зворотньому боці заяви споживача інформацію про заходи, яких
вжито, та у тижневий термін, в обов'язковому порядку, надіслати
письмову відповідь заявнику за вказаною ним адресою.
Запись о рассмотрении вашей жалобы и принятых мерах должна быть написана после вашей жалобы в книге. тоесть вы написали жалобу, а рядом д.быть написано, к примеру "жалоба рассмотрена, приняты такие и такие меры".
По поводу отослать письмом вам о принятых мерах.... если вы оставили адресс свой... но не думаю, что сейчас это будут делать, вряд ли, ограничатся только сделанной записью.