програма дивна, важкі теми одна за одною, прості мусолять 3 уроки, тому я б на дитину теж не кивала...
вчитель може ж наче трошки погратись часом?
теоретично може, практично не кожен буде )) в мене в річному плані було все розписано як потрібно згідно програми, в журналі згідно річного плану, а от поурочні плани взагалі були не про те. І я давала ті теми, які вважала за потрібне, сиділа стільки, скільки потрібно, жувала і ковтала. Але подібні фокуси я могла собі дозволити явно не в перші роки роботи. А вже мабуть ближче було до 10.
Але якщо мене б хто перевірив так, як потрібно, то я б отримала по голові.
Ну і далеко не всі будуть такими імпровізаціями займаться. Бо то керівництво, бо то батьки А чомууууууууууу ...
щодо відповідальності - різні відкриті уроки, ті ж олімпіади, добре здане зно = такий собі зріз роботи вчителя, принаймі повинен бути, як на мене...
та ну )) вчитель паршивенький, наприклад, учні ходять до репетиторів з його предмету, гарно здають зно. Хто молодець? - Вчитель молодець ))
відкриті уроки - то показательно-очковтиральное зрелище