трохи не погоджуся. Опис товару має містити всю інформацію про товар, і про заміну запчастин також.
Я вже писала, що це як з машиною - не бита, не фарбована
чесність - запорука спокійного сну
з цим згодна також
я завжди за чесність у будь-яких відносинах
тоді людина буде приймати рішення, зважаючи на усі обставини
але з іншого боку думаю, що в нього усі такі лоти і фізично він може не пам'ятати що і де було замінено
скоріш за все він займається б/в технікою, а отже ремонтує те, що не працює і потім продає
по кожному лоту усього і не напишеш, і навіть не згадаєш )
головне, що відремонтовув і продав те, що добре працює
до того ж покупець може сам спитати при бажанні, чи були заміни
на пряме запитання, думаю, він би намагався відповісти і пригадати усю історію саме для цього лоту, або ж сказати, що заміни є всюди, але що саме тут - не пам'ятаю
якось так, це моя думка
також розумію, чого не прийняв назад через півгодини
за півгодини можна було замінити ще щось там у телефоні у тому ж центрі, де була перевірка
якщо вже перевіряли, тобто були сумніви, то треба ж було спитати одразу.....не знаю.....
продавець, звісно, не правий в тому, що не фіксує усі заміни, але з моєї точки зору обману у цій угоді не було
занадто високе і безпідставне покарання для нього ( якщо це було вирішено не з ним напряму, а все-таки з податковою)