0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.
точно не скажу но вродь до 18:00 по субботам(я по нашему мини отделению на масанах ориентируюсь), завтра туда не планировала по работе не успеваю, дак даже не узнавалаконечно что город отправитель Чернигов это странно. посмотрела только что свою ттнку вчерашнюю там написано отправитель Киев, только написано доставка склад-двери, а к двери то никто доставлять не собирался в целом мне кажется они сами малость в шоке(сотрудники), да и мне не в кайф вместо 26-го отделения к которому идти 10-15мин, ехать теперь на маршрутке или машине туда...
Бесплатный бальзам для губ. Добавляем в корзину, при оформлении заказа добавляем код купона YELLOWBALL, стоимость обнуляется.https://www.xmastips.com/collections/health-beauty/products/ball-lip-balm-lipstick-organic-ingredients-lip-protector-sweet-taste-fruit-embellish-lip-ball-makeup-lipstick-gloss?variant=26766496457
Класс! Спасибо Заказала 3 штуки, себе, маме и свекрови
Смогла заказать только один. Повторно захожу по ссылке, выбивает все мои данные, меняю их на другие, но купон не действует - крутится и все. Как Вы три заказали?
Девочки, была ссылка на акцию по салфеткам смайл, но там что- то не пускало зарегистрироваться, а сейчас не найду того сайта вообще, хотя акция, по-моему, до декабря.
Порядок участі в Акції та реєстрація Учасників.5.1. Для участі в Акції споживачу необхідно здійснити наступні дії в період з 01.08.2016 року по 25.12.2016 року включно:5.1.1. Скористатися серветками ТМ Smile baby та залишити відгук про продукцію на своїй сторінці у соціальних мережах та продублювати відгук та посилання на відгук у соціальній мережі електронним листом (далі — «Лист») на адресу baby@smile.ua . В Листі споживач повинен вказати свої контактні дані: ПІБ, поштову та номер телефону.5.1.2. Один унікальний Лист може бути ідентифікованим лише один раз.5.2. Якщо в споживача виникли проблеми або запитання, він має змогу надіслати електронного листа на адресу baby@smile.ua , та отримати необхідну консультацію або допомогу.5.3. Реєстрація не відбувається, а споживач не стає Учасником в таких випадках:5.4.1. Якщо відгук не був опублікований на соціальній сторінці споживача.5.4.2. Якщо відгук вже був опублікований іншим споживачем.5.4.3. Якщо споживач не надішле копію відгуку та посилання на відгук на соціальній сторінці споживача у Листі на адресу baby@smile.ua.5.4.4 Не ідентифікуються як Лист листи споживачів з відгуками, які містять нецензурну лайку, негативне ставлення до продукції ТМ «Smile baby», та Листи, які не містять контактних даних споживача зазначених у п.п.5.1.1.5.5.Учасниками Акції стають такі споживачі, які надіслали Лист відповідно до Правил Акції, та Лист яких був ідентифікований як 10-й, згідно п.п..5.6, 5.7, 5.9.25.6. Кожного дня у продовж терміну дії Акції, серед кожних 10 Листів, надісланих відповідно до вимог цих Правил, визначаються кожен 10-й Лист, що надає споживачу право стати Учасником та право на отримання гарантованого Призу визначеного в п.п. 4.2.5.7. Реєстрація Листів відбувається в порядку послідовності отримання Листів, які відповідають даним Правилам: від 1 до 10. Відповідно, після реєстрації 10-го Листу, відлік та подальша реєстрація Листів розпочинається знову: з 1 до 10 і т.д.5.8. Кількість гарантованих Призів, які вказано у п.п. 4.2. цих Правил, право на отримання яких здобувають Учасники протягом одного тижня, в період проведення Акції, складає 4 (чотири) штуки.5.9. Кожному Учаснику, що здобув право на отримання Призу, буде направлено електронного листа на адресу, з якої був надісланий Лист для реєстрації в Акції, в якому буде викладена інструкція щодо подальших дій для отримання Призу.5.9.1. Кожен Учасник може отримати лише 1 (один) Приз за весь період Акції. Ідентифікація Учасників відбувається за номером мобільного телефону і електронної адреси, вказаних під час відправки Листа.5.9.2. Щопонеділка у продовж терміну дії Акції, з 00 год. 00 хв. 01 сек. реєстрація Листів обнуляється, та починається від 1 та надалі до 10, відповідно п.п. 5.7.5.10. Якщо протягом тижня від споживачів надійшло менше Листів, необхідних для ідентифікації 4х Учасників Акції, то в такому випадку Учасниками Акції стають споживачі, які надіслали свої Листи останніми, тобто: якщо надійшло 9 Листів — Учасником стає споживач, який надіслав 9-ий Лист, якщо надійшло 8 Листів — Учасником стає споживач, який надіслав 8-ий Лист, і т.д. Якщо протягом тижня надійшло менше 4 (чотирьох) листів — Учасниками стають 3 (три) споживачі, 2 (два) або 1 (оди), в залежності від кількості отриманих листів за відповідний тиждень. Якщо протягом тижня не надійшло жодного листа — Призи за такий тиждень вилучаються з призового фонду Акції.
звоните на горячую линию или на сайте жалобу напишите.доставят под двери.мою сестру завтраками кормили пару дней,она все дома сидела и ждала.но когда в очередной раз в договоренное время никто посылку не принес она написала жалобу.и чудо,через час в 22.00 ей принесли посылку.дак что не позволяйте нарушать ваши права,им оплачена доставка на дом,пусть отрабатывают.
дело в том что это заказ с али и я вообще в шоке была с того что оно пришло новой... а о том что там доставка должна была быть под дверь узнала когда уже домой пришла и распаковала посылку)))