Сьогодні двічі їхала маршруткою. Кількість людей контролюють, водій відкривав лише перші двері і говорив скільком можна зайти. Але це не ранком було. Тролейбусом не змогла поїхати, в обох випавдках вже людей не брали. Як ранком це працювало, не знаю
Проте, наскілько можна бачити з вулиці, більшість пасажирів в тролейбусах були пенсіонери. Куди їхали, не знаю. Магазинів і аптек у нас на районі достатня кількість. Якби їм скасувати безкоштовний проїзд на час карантину, то не їхали б більшість, звільнилися б місця для працюючих, кому на роботу потрібно. Але таких повноважень у місцевої влади немає. Ну і початок робочого дня можна скорегувати на працюючих підприєсмтвах. Домовитися між собою, щоб у одних о 7 ранку робочий день починався, у інших об 11, не було б ранкового перевантаження. Той же маляр, слюсар, сантехнік спокійно може попрацювати з 11 до 20. Бо зупиняти все теж не варіант, людям за щось жити потрібно.
я за режим "розвозки", тільки конкретні години роботи, в нас повно маленьких маршруток, щоб по 10 чоловік перевозити за раз,
але не пенсіонерам, зробити тоді всім платний проїзд, це відсіє частину 100%
чому пишу так - сьогодні їду з чоловіком на машині, проїзджаємо ринок - на зупинці мій батько, шок, зупиняємось, забираємо його в машину, читаю лекцію, сварюсь, так і не зізнався, що таке важливе купував
дзвоню брату - чого він на той ринок поїхав? - теж не знає, теж посварився з ним
от що сказати? капець
