позавчера малой в интелекте тоже писал контрольную по математике, так тоже была проблема именно с формулировками, из 4 подобных заданий, решил все, но два так словами и написал, а два цифрами
Но и учительница сказала, что сами задания были сформулированы не так как раньше, поэтому была проблема у многих детей.
А еще был пример с Х на вычитаение, типа 63-х=28 раньше были с Х много заданий, но проще. Малой в итоге Х посчитал правильно, но как Х перенести со + не понял.
Ми через тиждень тільки будемо писати ... я не думаю , що будуть у нас проблеми... буває, що умову неправильно прочитає, замість більше - менше зробить... чи перепише з помилкою ... а так , я математику контролюю, то для неі нескладна вона... мені б чогось складнішого хотілося б ))) рівняння ми ще в першому класі , так відпрацювали , зошита зписала тільки ниіми ... що в цьому нема ніяких проблем ... там просто діі з переходом через десяток...
Якби я так і мовою займалась, то не було б проблем іиз нею.. була б 11 , а не 8- 9 )))
А взагалі, так, програма складніша ... раніше я казала, що не складніше звичайноі, але складніша вже в 2- му класі точно ... є діти золоті, що хапають все за 1-2 рази... але з більшістью потрібно дома займатись додатково, допрацьовувати щось ... бо тільки домашніх завдань мало, щоб мати високий рівень ...
Вчителька каже, що з наших 38 дітей, тільки 15 нормально засвоюють програму ...
Можливо в Нуші спростили іі ...