ЛАСКАВО ПРОСИМО В ДИТЯЧИЙ КЛУБ "Осьминожка"
Ми починаємо набір на вересень та підготували нові цікаві пропозиції
Курс "Розвивайко" (3-4;4-5років)
-розвиток мислення, уваги та уяви, дрібної моторики
Група раннього розвитку 3-4 роки
Група раннього розвитку 4-5 років
Комплексні розвиваючі заняття для дітей із зміною сфери діяльності приносять величезну користь у вихованні та розвитку дитини. Такі умови прекрасно підходять для активних, невгамовних діток. Не встигаючи втомлюватися від нової інформації, дитина переключається на інше заняття. Отримана інформація закріплюється за допомогою практичних вправ.
Завдання курсу:
• описувати групу предметів, виділяти їх характерні ознаки (колір, розмір, призначення);
• порівнювати кількість предметів в групах (більше, менше, порівну);
• порівнювати числа в межах 10; в межах 20
• порівнювати два предмети за величиною (більше-менше, вище-нижче, довше-коротше, однакові);
• орієнтуватися в просторі, висловлювати словами місцезнаходження предмета по відношенню до себе і до інших предметів,
• розрізняти праву і ліву руки;
• орієнтуватися на аркуші паперу;
• впізнавати і називати геометричні фігури і тіла (коло, квадрат, овал, прямокутник,)
• визначати частини доби (ранок, день, вечір, ніч), називати їх послідовність;
• вживати в мові прості і складні речення;
• складати невелику розповідь (про предмет, картині, по темі )
• називати послідовність пір року;місяці, дні тижня
Курс" Хочу в школу"
Програма для дітей 5,5 – 6 років складена для того, щоб успішно підготувати дитину до навчання в школі, допомогти адаптуватися в колективі, не боятися поганих оцінок. У програму входить: розвиток мовлення, підготовка руки до письма, заняття з математики, читання.
курс розділений на 2 заняття -1 раз в тиждень математика і 1 раз в тиждень-читання.
Також діти отримують домашнє завдання.
По блоку математика:
1. Кількість та рахунок
2. Геометричні фігури
3. Властивості предметів
4. Орієнтування в часі
5. Орієнтування в просторі
6. Орієнтування на площині листа паперу в клітинку
7. Задачі на логічне мислення
8. Задачі на додавання та віднімання
По блоку «Розвиток мовлення, читання, письмо»:
1. Розвиток мовлення
2. Читання
3. Логоритміка
4. Пальчикова гімнастика
5. Письмо
Про все на світі (5-9 років)
- На жаль сучасні батьки обмежені у вільному часі. Сісти спокійно з дитиною ввечері і почитати енциклопедію чи подивитися пізнавальну передачу- це розкіш.
- А саме у віці 5-8 років дитині цікаво що таке сонце,звідки беруться грім та блискавка,
як з гусені виходить метелик та інші цікаві речі...
Наш курс « Про все на світі…» розкаже дітям про все, що їх цікавить
На кожному занятті буде своя тема:
-як роблять скло і яким воно буває;
-як зробити сніг влітку;
-як "працює" вулкан;
Також на заняттях діти роблять різноманітні досліди
"Знайомство з Англійською Мовою" ( 4-6 років )
-Діти вивчають початкову англійську в ігровій формі
На кінець року дитина буде знати алфавіт,читати короткі слова а також вивчить групи слів-погода,емоції,пори року, тварини,кольори,цифри.
Дошкільний вік особливо сприятливий для вивчення іноземної мови: діти цього віку відрізняються особливою чутливістю до мовленнєвих явищ, у них з’являється інтерес до пізнання свого мовного досвіду, секретів мови. Вони легко і досконало запам’ятовують невеликий за об’ємом мовленнєвий матеріал і добре його озвучують, з віком ці сприятливі фактори втрачають свою силу.
Примірна структура заняття
Організаційний момент або вітання (потрібно не тільки привітатися з дітьми, а також дізнатися їх настрій і т. д.).
Фонетична зарядка допомагає ввести в мовне середовище, націлити на хороше, чітка вимова звуків мови, що вивчається і слів.
На наступному етапі заняття відбувається активізація засвоєного матеріалу на попередніх заняттях. Залежно від змісту матеріалу ця частина заняття може проходити у формі відповідей і питань, ігри, складання діалогу.
Обов'язково включається елемент аудіювання, щоб діти вчилися розуміти на слух невелику розповідь або казку.
Потім відбувається знайомство з новим матеріалом з використанням наочного посібника і роздруківок та первинне його закріплення.
Щоб на заняттях було цікаво і діти не втомлювались, між етапами заняття проводяться рухливі ігри.
Англійська мова 1-й клас; 2-й клас; 3-й клас; 4 клас;5клас, а також індивідуальні заняття
Якщо Ви бачите що дитина не засвоює матеріал, приходьте до нас.Для вивчення іноземних мов у молодшій школі заняття в групі завжди краще ніж індивідуальне. В групах по 6-8 дітей.
Спочатку діти роблять шкільне домашнє завдання. А потім вдосконалюють навички розмовної англійської.
Креативне малювання:
На кожному занятті діти будуть малювати крім пензликів також різними цікавими предметами- ватними паличками, виделками, зубними щітками...
Нетрадиційні методи малювання розвивають у дітей логічне мислення, фантазію, спостережливість, увагу і впевненість у собі.
Існує багато нетрадиційних технік малювання:
- малювання за опорами або трафаретне малювання (використовуємо шаблони);
- ниткографія;
- набивання (пензликом, зібганим папером, квачиком);
- дмухавка (роздування трубочкою з плям фарби, мильної піни)
- дзеркальне відображення або малювання плямами;
- штампування (готові штампи намочують в туші або фарбі: штампи з овочів, ватні або тампони, тим, чим можна залишати слід);
- на бризки (кладемо штампи, а зубною щіткою і гребінцем робимо на бризки – фон);
- насип (колаж кольорова манка, крупи, яєчна шкарлупа, вата, пух); розмальовування маленьких камінчиків;
- малювання клеєм ПВА ;
- малювання восковою свічкою;
- малювання кам’яною сіллю (нанесення солі на вже готовий малюнок);
- малювання пір’ям (заметіль, мороз, хвилі);
- малювання піною для бриття;
- малювання зубною пастою;
ЕЙДЕТИКА+ ШВИДКОЧИТАННЯ ( 5-10 років):
Основне правило ейдетики:
Уява + позитивні емоції = Секрет успішного навчання.
Даний курс допоможе дитині:
- розвинути словесну пам'ять, завдяки чому дитина зможе
запам'ятовувати не 5-9 слів (норма для звичайної людини), а
словесні ряди з 20-30-40 слів;
- запам ятовувати правила, вірші, а також іншу інформацію, що
погано запам"ятовується через її монотонність;
- запам ятовувати числові ряди, числові таблиці, номери
телефонів, а також іншу інформацію, яка містить числа;
- запам'ятовувати картини та обличчя людей;
- витрачати набагато менше часу на виконання домашніх завдань,
використовуючи методи ейдетики;
- розвивати різні канали сприйняття, розвивати інтуїцію;
- сформувати уміння нестандартно, творчо мислити, знаходити
незвичайні виходи із звичайних ситуацій.
І головне: формується позитивне ставлення до навчання і до школи в цілому.
Дитина звикає до думки, що: «вчитися – це цікаво та весело!»
Коли дитина не шукає слів для висловлювання своєї думки, вона позбавлена багатьох комплексів, а тому завжди активна в розмові, оперуючи потрібними словами і мовними зворотами. А такий результат досягається тоді, коли дитина не тільки чує і бачить слово, а відчуває розуміє і його значення, знає, коли і як це слово треба вжити.
ТІСТОПЛАСТИКА:
Ліпка- це дивовижна можливість для дитини: створювати, гратися доповнювати, перетворювати.Ліпка має велике розвиваюче значення!
Вона впливає на всі психологічні процеси ( увагу, мислення, сприйняття)
Збагачує знання дітей про самих себе та навколишній світ.
Ліпка допомагає розвинути творчість а ще великий вплив має на розвиток мовлення.
Створюючи роботу з пластичного матеріалу у дитини розвивається дрібна моторика рук, накопичується сенсорний досвід тактильних відчуттів.
Технологічні особливості тістопластики: наявність безлічі дрібних деталей. Закручування, витягування, переплетення частин, склеювання, змазування, нанесення візерунків - все це відіграє велику роль у розвитку мови і логічного мислення. Займаючись ліпленням, дитина заспокоюється, стає більш урівноваженою і уважною.
color=red]ТАКОЖ НОВІ ПРОПОЗИЦІЇ З ВЕРЕСНЯ ЦЕ:[/color]
КУРС КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ
Людина з критичним мисленням приймає те чи інше рішення не тому що відчуває що воно правильне, а лише проаналізувавши всі "за" та "проти".
Діти будуть вчитися висловлювати та відстоювати свою думку, також розв'язувати логічні задачі, дискутувати та звичайно гратися.
-ЦІКАВА АНГЛІЙСЬКА ( 1,5 ГОДИНИ ПО СУБОТАХ)- ГРАЄМО В ІГРИ, ЧИТАЄМО КАЗКИ,ДИВИМОСЬ МУЛЬТИКИ, СПІЛКУЄМОСЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ.
- СТУДІЯ ТВОРЧОСТІ ПО СУБОТАХ ( 1,5 ГОДИНИ)- ВЧИМОСЯ РОБИТИ ГАРНІ РЕЧІ СВОЇМИ РУКАМИ (поробки з ниток,бісеру,картону....)
ГРУПА ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ
3 12:30 до 17:30, робимо домашнє завдання+ 2 рази на тиждень англійська мова
Також в нашому клубі працює логопед індивідуально з кожною дитиною
Знаходимося ми в районі вул.Бойова біля ліцею №15
тел. 098-078-18-45; 066-397-66-82.