Вам за два роки не спало на думку, якщо такі справи, може, варто самій позайматися з дитиною..?
Мені за ці два роки спало на думку, що залишилось 2 рочки початкової школи - і все докорінно зміниться, наразі мені вже байдуже як вона буде читати, за погані оцінки з цього предмету я на неї кричати не буду!
А писала я коментарі для того, щоб дехто зрозумів - кожен повинен робити свою роботу! Діти, які погано читають в початкових класах - імбіцилами не виростають, а що стотується рівня навчання, то тут дуже багато залежить від педагога!
Припустимо ситуацію - дитина навчається в першому класі, педагог з ХХХ-річним стажем жодного разу не звертається до батьків з консультативною метою, щодо рівня досягнень дитини, але виявляється що в кінці року досягнень у дитини близько "0". Хто винен?
Батьки - тому, що не навчили дитину? Чи педагог - який не зміг надати дитині знань і донести до батьків проблеми, якщо такі є?
Я чітко озвучувала свою позицію з цього питання неодноразово. А що стосується того, як і хто розуміє мої коментарі, то хочу нагадати у Парфенова, в передачі "Парфенон", був випуск про те, як у мові молоді десь у кінці 20-го століття з'явилося скорочення ИМХО, що значило - "имею мнение х"й оспоришь". Тому ИМХО, шановні!