Я как раз под впечатлениями, захотелось поделиться и заодно надеюсь моя история будет полезной ).
Номера отделений называть не буду!
Во-первых не верьте в то, что нету дешевых посылок - они правильно называются - пересилання посилок без оголошеної цінності.
Нова система тарифів, згідно з якою клієнтам пропонують нові тарифи для доставки – Стандарт та Експрес, були введені в доповнення до тарифів на універсальні послуги поштового зв’язку.
Для тех, кто отправляет посылки 1-3 раза в год - действительно лучше согласиться, спокойно себе отправить и не трепать себе нервы.
Единственное могу подсказать, что если отправлять на села и смт, то стандартом дорого и только одно отделение мне считало дешево бандероль (но она дол. быть маленькая и аккуратная.) - например 13 грн, а др. отделения насчитывали мне 26 грн. за нее же. Ну я так понимаю во вред.
По-этому можете просить посчитать бандероль - самую дешевую - если вам повезет с оператором, он вам ее насчитает (маленькую) гривен на 12-15, в зависимости от веса. Они ж могут насчитать вам несколько вариантов отправки, а вы выбираете приемлемый вам и вашему адресату. Если будут говорить - что бандероль только бумаги - говорите - это еще и товары культурно-побутового призначення, не имеющие ценности.
Но если вы делаете это на постоянной основе, то конечно надо не быть глупыми и отстаивать свои права, надо хорошо изучить законодательство, я ниже немного расписала и говорить с ними, не ругаться, а говорить уверенно, четко, аргументированно, ссылаться на Законы и др. нормативные акты.
Тем более у них в залах висят на стенах эти тарыфы дешевые, все расписано, что они должны отправлять.
Я воюю с ними понемногу все лето, бываю примерно на 5 отдедениях, и практически каждый раз в свою пользу. Но это было до 10.10. А вот в октябре это стало невозможным вообще, даже у хорошо знающих меня операторов. не помогало ничего. У меня еще и грамотный в этой сфере муж ).
Вобщем отправляла я месяц эти посылки стандартами и мне надоело. Терпение закончилось. Еще и подтолкнуло то, что мне девочка вот на днях без проблем отправила посылку с Нежина за 10 грн, а я ей за 18. Что за дискриминация?
Я на днях вот как раз беру мужа и идем на главпочтампт. Хорошо поговорили.......... и после этого я лично для себя решила свою проблему. Не знаю надолго ли, но пока все нормально.
Еще могу предложить, это уже в крайнем случае - у меня до этого не дошло, но могла бы - пугать их записями на скрытую камеру, диктофон, или просто предлагать записать видео ихнего отказа - и говорить - разместим в Интернете, поотправляем всем контролирующим органам, на 1+1 и т.д. - и этим вы подставите и себя и свое руководство и т.д.
Можна бить на совесть - типа - вам же конфеты не продают в магазине по 200 грн вместо 100 - и какое право вы имеете ограничивать в конституционных правах меня и моего адресата. Нам скорость доставки не нужна. Нам надо долго, чтобы шло........... и т.д.
Дак действительно, при мне пожилой женщине впарили посылку по области вместо 10-11 грн - за 27 - экспресом в село.
Зачем тот эксперс, если по области она и так дойдет за 2 дня. Это надо иметь столько совести.... я б так работать не смогла б!
Я Вам делаю нарезки с моего письма.
Поштові відправлення здійснюються згідно граничних тарифів на універсальні послуги поштового зв’язку, затверджені рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації 23.02.2017 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 17.03.2017, що вступили в дію з 24.03.2017.
Відповідно до цього рішення, користувачі послуг поштового зв’язку мають право на пересилання посилок без оголошеної цінності масою до 10 кг, граничний тариф без ПДВ на яку складає 7 грн. у межах області та відповідно
8 грн. у межах України.
****
Згідно статті 15. Закону Національний оператор забезпечує надання на всій території України універсальних послуг поштового зв'язку за переліком, який затверджується Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п.9. Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 №270 (далі - Правила) Національний оператор поштового зв’язку забезпечує надання універсальних послуг поштового зв’язку на всій території України.
Отже, не надаючи універсальної послуги з відправлення посилок Чернігівська дирекція ПАТ "Укрпошта" грубо порушує законодавство про поштовий зв’язок.
Наголошую на тому, що відмова у наданні універсальної поштової послуги у місті Чернігові є порушенням Конституції України, створюючи дискримiнацiю населення за місцем проживання.
****
На офіційному сайті ПАТ "Укрпошта" йдеться про те, що нова система тарифів, згідно з якою клієнтам пропонують можливі тарифи для доставки – Стандарт та Експрес, були введені в доповнення до тарифів на універсальні послуги поштового зв’язку. І тому, якщо клієнтам не важливі терміни доставки, але важлива низька її вартість, то вони мають право скористатися універсальними послугами.
На гарячій лінії ПАТ "Укрпошта", де я залишила усне звернення з цього питання, також ствердили, що ніхто не має права не надавати мені універсальну послугу!
****
Да на горячей линни вас только поддержат и на этом все и закончится.
***
Як стверджують працівники Укрпошти, вони отримали наказ керівництва під будь-яким приводом відмовляти клієнтам у пересиланні посилок за затвердженими НКРЗІ тарифами.
Вони доводять, що таких тарифів вже не існує і в категоричній формі відмовляються приймати посилки на відправлення за цими тарифами.
Хочу нагадати, що згідно Закону України "Про поштовий зв’язок" (далі - Закону) є поняття універсальної послуги поштового зв’язку. Це набір послуг
поштового зв’язку загального користування встановленого рівня якості, які надаються усім користувачам на всій території України за тарифами, що регулюються державою.
***
У разі вашої відмови буду змушена відстоювати свої права та письмово звернутись до НКРЗІ та Міністерства інфраструктури України з приводу несанкціонованого підвищення тарифів та позбавлення громадян права вибору, не надання та неналежного надання послуг Чернігівською Дирекцією
ПАТ "Укрпошта", порушення законодавства та інших нормативних документів у сфері поштового зв’язку.
Еще можно обрашаться - в Управління захисту прав споживачів. Или просто говорить им об этом.
Также обязательно делать записи в Книге жалоб.