http://e-dem.in.ua/chernihiv/Petition/View/118Погана якість подання матеріалу у шкільних підручникахДопомагаючи своїй дитині робити уроки, це 1-3 класи, інколи допомагаючи робити окремі уроки учням 6-11 класів, я помітив, що підручники стали гіршими, ніж ті, за якими вчились ми, батьки.
Підручник математики містить помилки, а також не містить достатніх прикладів, за якими учень зміг би самостійно виконувати завдання. Дуже мало завдань для домашньої роботи, що не дає учням відпрацювати та закріпити конкретну тему вдома.
Підручник з природознавства малоінформативний. Завдання є, а от відповіді не завжди знайдеш, от і шукають батьки інформацію у просторах інтернету.
Англійська мова взагалі побудована таким чином, що без вчителя англійської не можливо зробити домашнє завдання. Якщо дома хоч один з батьків вчив англійську і ще не забув, то дитина зможе зробити домашнє завдання, але частіше за все батьки віддають дитину репетитору. Нажаль не всі можуть собі це дозволити. Самі завдання з англійської мови побудовані таким чином, що самостійно дитина не може їх виконати. Від дітей одразу хочуть: знань літер алфавіту, літер у транскрипціях, вміння читати за транскрипціями, вміння складати звичайні речення, вміння будувати питальні речення, та вивчення на пам’ять віршів без розуміння їх перекладу.
Таке відчуття, що взяли підручник для 7 класу і викинувши з нього зайве та добавивши картинки, зліпили підручник для 3 класу.
Саме зліпили, бо не змогли якісно врахувати рівень розвитку дитини і навантаження.
Такий підручник більш підходить до середніх класів.
Також , через відсутність необхідної інформації в даному підручнику, батьки доволі часто користуються пошуком необхідного матеріалу у інтернеті.
Підручник фізики від середніх до старших класів став більш схожим на довідник. Лише ті люди, які вже колись вчили даний матеріал, можуть за даним підручником зрозуміти написане, а от с першого разу зрозуміти окремі теми дуже важко навіть батькам. Знову батьки звертаються до інтернету. Погодьтесь, що це є поганим показником .
Пропоную переглянути та перевірити всі підручники для шкіл, від 1 по 11 класи, на присутність в них помилок, непослідовності подання матеріалу, малоінформативності, відсутність коректних прикладів, присутність складних для розуміння дитини технічних слів, та слів іншомовного походження (які можна замінити зрозумілими для дітей словами, а зміст завдань не постраждає).
Прошу або виправити помилки в книжках, або повернути ті підручники, які не містять помилок та недоліків.
Вимагаю проводити постійні та якісні перевірки всіх шкільних підручників, кількість яких , нажаль, швидко збільшується щодня, а якість падає.
Рекомендую та пропоную кожного року збирати відгуки від вчителів про якість підручників за їх предметами, щоб мати актуальну картину якості викладання.